خانه های تخریب شده که در زلزله آسیب دیده اند توسط دولت ساخته می شوند. 28 خرداد Die zerstörte Häuser, die durch das Erdboden beschädigt wurden,werden von der Regierung aufgebaut. echo do_shortcode( '[wbcr_html_snippet id="65306"]' ); ?> echo do_shortcode( '[pt_view id="2243d8cw6l"]' ); ?>